תמיכה אשכנזית • ח"כי 'יהדות התורה': "אל תפרוש, הספינה כולה תטבע"

דוד לזר 3 Comment on תמיכה אשכנזית • ח"כי 'יהדות התורה': "אל תפרוש, הספינה כולה תטבע"
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסכת השכנועים מול יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי מתרחבת גם לצד האשכנזי. חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן פנו אל דרעי וביקשו ממנו "שלא יעשה דברים בלתי הפיכים".

גפני עצמו התקשר לדרעי, על מנת לחזק אותו. במהלך השיחה אמר גפני לדרעי "כאשר פוגעים כל כך בציבור החרדי, יש לנו מחויבות עליונה, בוודאי בעת הזאת לדאוג לכך שלא רק שהנציגות החרדית בכנסת לא תיפגע, אלא לגרום לכך שהיא תגדיל את כוחה".

ח"כ הרב יעקב ליצמן קרא אף הוא לדרעי לחזור בו מהחלטתו ואמר כי "אני קורא לידידי ח"כ אריה דרעי לגלות אחריות ציבורית ולחזור מכוונתו להתפטר מתפקידו".

"בשעה קשה זו בו כבוד התורה מושפל בגסות, נדרש איפוק ומהלך של אחדות. להגדלת הנציגות החרדית, יהדות התורה וש"ס, יש משקל מכריע בהתמודדותנו הקשה והמשותפת לטובת עולם התורה, לרווחת אוכלוסיית המצוקה ולמען קביעת סדר יום חברתי בישראל", הוסיף ליצמן.

"אני קורא לך אריה ידידי, למנוע טביעת הספינה כולה חלילה. שקול מחדש את הצעד בו נקטת ותמשיך את מלאכת הקודש בתפקידך כיו"ר תנועת ש"ס. זו העת לגלות אחריות ציבורית ולצאת לדרך של אחדות ועשייה מלוכדת".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זה הזמן לאחדות. שיצרפו את ש"ס ליהדות התורה ותבוא הגאולה לכולם!

  2. 2

    ממש כך זה עלול להיות אסון אבל אני מבין את דרעי

  3. 1

    לא כדאי לאחד את שתי המפלגות כדאי שהתמיכה תימשך וכן שהחכי"'ם יכנסו למרן ראש הישיבה הרב שטיינמן כדי שיקרא לאריה דרעי לשמור על כחם של המפלגות החרדיות אם יתאחדו המפלגות אז יצטמצמו האנשים שיבחרו